Sunday, July 17, 2011

Empat Panglima Jagoan Episod 59

Yeah..abis sudah gua upload komik ni, yg link dah expired tu, nnt gua wat sesuatu utk overcome masalah tu ye...Ok?

Lps ni, upload Kaisar Keramat plak sampai episod last (40)

2 comments:

  1. terima kasih :)

    ReplyDelete
  2. Hari ini kita cakap pasal rempah ratus. Korang ni tahu makan jer kan?. Tak pernah pun amik tahu. Jadi ada sikit info ni korang bukak la. Sekurang-kurangnya bagi seorang wanita tahu la bile mak mentua tanya nanti tak pun bagi lelaki bila mana isteri suruh beli kat kedai. Nanti tak tahu pulak. Sama-sama kita kongsikan
    http://dapurbujang-aboyandnick​.blogspot.com/2011/07/rempah-r​atus-terulung.html

    ReplyDelete